piątek, 1 maja 2015

New In #31

Czy jesteście pewne, że w Waszej garderobie jest już wszystko czego potrzebujecie? Ja ostatnio przyłapałam się na tym, że mam w szafie wiele ubrań, natomiast brakuje w niej basic'ów. A to właśnie one są konieczne, by swobodnie tworzyć tysiące kombinacji strojów, okupione niewielkim wysiłkiem. Doskonale sprawdzają się, kiedy w pośpiechu musimy wyjść z domu, a wciąż chcemy wyglądać stylowo. Tej wiosny postawiłam na zakup bazowych elementów, jak szyfonowa, biała koszula, top w paski - będący od lat must have idealnej garderoby każdej Francuzki, klasyczne szpilki w kolorze nude, elegancki, luźny, granatowy kombinezon, boyfriend jeans, balerinki i kilka innych.
Przekonajcie się sami, co wybrałam dla siebie na wiosnę, a na pewno zostaną ze mną na długo.



Szyfonowa bluzka ROMWE 
Jumpsuit SHEINSIDE 
Torebka SHEINSIDE 
Drapowany top H&M 
Top H&M / Reserved
Szpilki DeeZee
Balerinki DeeZee
Balerinki DeeZee
Sandały Deichmann
Jeansy ROMWE 
Waistcoat Choies
Koszula oversize Choies





Kiedy założyłam swoje nowe nabytki i mogłam ponosić je już przez jakiś czas, muszę stwierdzić, że jestem szczególnie oczarowana torebką, topem w paski oraz szpilkami w kolorze nude [całość daje
Kiedy założyłam swoje nowe nabytki i mogłam ponosić je już przez jakiś czas, muszę stwierdzić, że jestem szczególnie oczarowana torebką, topem w paski oraz szpilkami w kolorze nude [całość daje iście francuski look]. W końcu znalazłam te, o odpowiedniej wysokości obcasa. Szukałam takich, w ktorych będzie można swobodnie biegać po mieście, nie tylko założyć do chodzenia w pracy. Muszę przyznać, że udało się. Z pewnością skuszę się jeszcze na czarne. Balerinki od razu skradły moje serce swoim wyglądem [skusiłam się od razu na dwie pary]. Co prawda należy bardzo dokładnie czytać opisy każdego modelu butów, bo numeracje bywają niestandardowe - tak było i w tym przypadku. Sandały z odkrytymi palcami na słupku są hitem tego sezonu. Na pewno zobaczycie je w niejednej stylizacji na moim blogu.







16 komentarzy:

  1. Ja jestem ciekawa jak wyglada ta kamizelka z choies , bo juz nie raz nad nia sie zastanawiałam, ale bałam sie o jakość

    OdpowiedzUsuń
  2. A właśnie szukam jakiś butków na lato... Chyba przyjrzę się bliżej tym czarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd są buty ze zdjęcia z jeansami? Świetne chciałabym je mieć;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skarbie, wszystkie artykuły były podpisane na 'kafelkach'. ;-)
      Dostępne w Deichmann.

      Usuń
  4. lovely post :) have a nice weekend :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie te propozycję są kuszące, jedynie podartym dżinsom mówię zdecydowanie NIE ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sandały są genialne, uwielbiam ten model!

    OdpowiedzUsuń
  7. torebka i czarne obcasy przepiękne *.*
    zapraszam: http://bonne-vivre.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Do podobnych wniosków doszłam przeglądając swoją szafę. Mnóstwo różnych ciuchów a typowych basiców brak ;)
    kasiadirtyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też czasem dochodzę do wniosku, że czegoś mi w tej szafie brakuje, a wypełniona jest po same brzegi. Kamizelka z Choies od razu wpadła mi w oko :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sandały z Deichmanna boskie! <3 http://quintessenceofbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Święte słowa! Też doszłam do tego wniosku ostatnio i zainwestowałam w basici. Z reszta nie ma co przekombinowywać, czasem im prościej, tym lepiej :)

    Zapraszam na konkurs na moim blogu.
    Do wygrania nagrody z C&A :)
    Pozdrawiam, M
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Minimalizm zawsze stylowy. Ekstrawagancja nie zawsze się sprawdza.

      Usuń